followers

Salam kasih dari Bang Has

Semua karya dalam blog ini milik peribadi Bang Has . Anda tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran . Anda boleh copy dengan syarat, anda kreditkan ke link blog Bang Has .

Isnin, 25 April 2011

SEMALAM

SEMALAM


Semalam telah pergi
Yang ada hanya kenangan
Cinta yang berbunga
Gugur dan layu
Harumnya kadang datang lagi
Meracun jiwa yang layu pilu
Ingin ku lupakan kisah itu
Namun bersebati di hati
Menjadi teman di kala sepi 

Andai aku mampu kembalikan waktu

Di saat bertemu dengan mu
Akan ku tundukan muka ku
Agar mata ku tidak tergoda
Dan aku tidak mencintai diri mu
Alngkah baiknya kita tidak berkenalan
Dan aku tidak dikecewakan

Andai ku temui lagi
Insan seperti mu
Aku ingin lihat dengan hati
Agar aku tidak disakiti
Oleh rupa yang elok berseri .


Bang Has

24 April 2011 .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan