followers

Salam kasih dari Bang Has

Semua karya dalam blog ini milik peribadi Bang Has . Anda tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran . Anda boleh copy dengan syarat, anda kreditkan ke link blog Bang Has .

Jumaat, 29 April 2011

SALAHKAH AKU MENCINTAI MU

SALAHKAH AKU MENCINTAI

Bila aku bertemu dengan mu
Hadir suatu rasa di hatiku
Rasa itu bersama denyut nafas ku

Aku mulai merindui diri mu
Jiwa ku berkata sayang pada diri mu
Kalbu ku berkata kasih pada diri mu 

Biar kau jauh
Diri mu terbayang bayang di sisi ku
Bayu yang menyetuhi tubuh ku
Terasa hati mu menyentuhi hati ku
Itukah dikatakan cinta
Andai itulah cinta
Akulah insan yang mencintai diri mu

Salahkah aku 
Menyatakan kejujuran hati ku
Aku bermohon harapan pada mu

Andai ini menjadi kesalahan
Usahlah ada rasa benci mu pada ku
Andai aku tidak dapat memiliki cinta mu di dalam realiti
Izinkanlah aku memilikinya biarpun hanya dalam fantasi .

Bang Has
29 April 2011 .



Tiada ulasan:

Catat Ulasan