followers

Salam kasih dari Bang Has

Semua karya dalam blog ini milik peribadi Bang Has . Anda tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran . Anda boleh copy dengan syarat, anda kreditkan ke link blog Bang Has .

Isnin, 25 April 2011

Izinkan aku mencintai mu

Kini aku sendiri di sepi malam
Terkenang aku pada panorama petang
Ku lihat sepasang merpati
Terbang berlatarkan langit  biru
Begitu riang bagai mesra pasangan berkasihan
Tika itu aku terbayang wajah mu
Alangkah indahnya andai kau bersama ku
Kau menjadi milik cinta ku
Dan kasih sayang mu kau serahkan untuk ku


Khayalan itu menikam hati ku di malam ini
Nyatanya aku bukan layak menjadi milik mu
Kecantikan wajah kelembutan budi mu
Tidak sebanding dengan ku manusia tak punya
Lalu aku bagai perindu pelangi
Warna warna indah mu 
Hanya untuk seketika ditatapi
Tidak mungkin untuk dimiliki 

Izinkanlah aku mencintai mu 
Pun hanya di alam ilusi
Aku rela dengan kesakitan ini
Bersama penatian yang sangat sangat tidak pasti .

Bang Has

25 April 2011 .






Tiada ulasan:

Catat Ulasan