followers

Salam kasih dari Bang Has

Semua karya dalam blog ini milik peribadi Bang Has . Anda tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran . Anda boleh copy dengan syarat, anda kreditkan ke link blog Bang Has .

Ahad, 24 April 2011

Salam tahun baru

Salam tahun baru

Tahun semalam yang ku tinggalkan
Atau tahun semalam yang tinggalkan aku
Selamat datang tahun baru
Atau aku yang menuju pada mu
Apapun yang sebenarnya berlaku
Semakin bertambah lama tarikh hari di lahirkan
Semakin dekat saat kematian
Tuhan ku
Kesilapan kesilapan yang semalam
Ampunkanlah aku
Engkau Yang Maha Besar Tuhan Ku
Besok bakal ku temu
Teguhkan lah iman ku
Moga aku taat pada larangan dan suruhan mu
Moga hidup dan mati ku dalam Islam
Aku rindu Syurga Mu
Jaukan lah aku dari neraka
Moga kami sejahtera dunia dan akhirat .

Bang Has



31.12.2010 .


Kubur saudaraku .



Tiada ulasan:

Catat Ulasan