followers

Salam kasih dari Bang Has

Semua karya dalam blog ini milik peribadi Bang Has . Anda tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran . Anda boleh copy dengan syarat, anda kreditkan ke link blog Bang Has .

Ahad, 24 April 2011

Aku Bangga Mencintai Mu

Aku Bangga Mencintai Mu

Akulah pungguk itu
Aku bukan merindu bulan
Ketika cahaya bulan tiada
Aku mendayu menyeru sinarnya
Bila sinarnya menyuluh bumi
Aku menyanyi berbahagia menikmatinya
Begitulah aku
Kadang hilang senyuman mu
Kadang melimpah sayang mu
Dalam arus dunia yang begitu misteri
Kau bagai bayu menyentuh tubuh ku
Belaian mu dapat ku rasai
Tanganku tidak dapat merasai diri mu
Begitu juga mata kasar ku
Tidak dapat melihat wajah mu
Aku begitu yakin satu ketika
Akan ku ukir wajah mu di langit biru
Dan akan ku tuliskan di situ
Kau adalah kekasih ku
Biarkan semua penghuni alam tahu
Aku begitu bangga mencintai mu
Nanti bersaksikan berjuta pandangan
Aku ingin berganding dengan mu
Melangkah di kapet merah
Menuju kepelamin impian .

Bang Has

30.12.2010 .


Tiada ulasan:

Catat Ulasan