followers

Salam kasih dari Bang Has

Semua karya dalam blog ini milik peribadi Bang Has . Anda tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran . Anda boleh copy dengan syarat, anda kreditkan ke link blog Bang Has .

Sabtu, 14 Mei 2011

Warkah Kekasih

Warkah Kekasih

Warkah warkah mu yang lalu dalam simpanan ku
Menjadi kenangan perkasihan kita
Tahukah diri mu Sayang
Di hatiku tetap cinta pada mu
Apakah kau sengaja menghilangkan diri
Buat aku tercari cari
Tapi engkau entah di mana
Tinggallah aku dalam rindu
Tinggallah aku dalam pilu
Bermimpi dengan bayang bayang diri mu
Berkhayal dengan angan wajah kasih mu
Kini aku dikunjungi warkah mu lagi
Syahdunya rasa jiwaku ini
Itulah yang sangat ku nanti
Menjadi hajat di hati
Ingin ku bersama mu
Sehidup dan semati
Aku tertanya sendiri
Apakah warkah ini dalam realiti
Atau hanya warkah mimpi
Dan aku terus hidup di alam ilusi ....

Bang has

13.5.2011 .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan