followers

Salam kasih dari Bang Has

Semua karya dalam blog ini milik peribadi Bang Has . Anda tidak di benarkan mengambil tanpa kebenaran . Anda boleh copy dengan syarat, anda kreditkan ke link blog Bang Has .

Khamis, 12 Mei 2011

Bisikan Cinta Di Hati

Bisikan Cinta Di Hati
Di malam begini
Tika aku sunyi
Bayangan mu hadir bersama embun sepi
Tersenyum tanpa bicara
Siapakah diri mu duhai wanita .....
Berbicara dalam mimpi
Berkasih dalam ilusi
Bila lenaku terjaga dikejut pagi
Aku tercari cari
Satu wajah yang ingin ku temui ...
Itulah wajahmu Sayang
Tapi dalam realiti kau tidak seperti mimpi
Diam mu buat aku tidak mengerti
Aku menjadi perindu pada yang tak pasti ...
Ingin ku berbisik cinta pada mu
Tapi waktu itu tidak wujud pada ku
Aku hanya miliki kasih sayang mu
Dalam alam khayalan yang kontang
Tidak mampu untuk bertunas sebuah percintaan .
Bang Has 
12.5.2011 .
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan